Koszulki. Krok po kroku.
Poniżej szybka instrukcja jak dokonać zamówienia.
1. Najlepiej zacznij od przeczytania Regulaminu Zamówień. Znajdziesz go w zakładce KOSZULKI.
2. Wypełnij formularz.
3. Do wyboru są 3 wzory koszulek. Możesz wybrać, jeden, dwa, bądź trzy wzory i każdy w ilości, która Ciebie interesuje. W formularzu dokonaj również wyboru rodzaju koszulki (damska, męska) oraz wybierz jej rozmiar.
4. Rozmiarówka dostępna jest w zakładce KOSZULKI jak i w samym formularzu.
5. Po wypełnieniu formularza otrzymasz automatyczną wiadomość z google z formularzem Twojego zamówienia. To automatyczna wiadomość, którą wysyła google. Sprawdź czy zamówienie się zgadza.
6. Następnie poczekaj na maila z naszej skrzynki pocztowej (koszulki.puszczygor@gmail.com). Będzie w nim:
– zestawienie Twojego zamówienia
– łączna kwota Twojego zamówienia
– nr konta, na które należy przelać opłatę
– #KOD ODBIORU: wpiszesz go jako tytuł przelewu (podasz go też przy odbiorze koszulek).
7. Opłaty dokonaj najpóźniej do dnia 26.04.2021 r.
6. Odbierz koszulkę!
Pamiętaj o dowodzie osobistym i #KODZIE ODBIORU! :
– 29.05.2021 r. w Biurze Zawodów Organizatora, Decathlon ul. Struga 31A Szczecin, w godz. 16:00-20:00,
– 30.05.2021 r. w Biurze Zawodów Organizatora, Grota ul. Grabowa 1, Szczecin w godz. 06:00-15:30,
– od 31.05.2021 r. w sklepie naszego Partnera, DRUK EKSPRES ul. Bolesława Śmiałego 32, Szczecin, w godz.9:00-17:00 od pon-pt.
Więcej informacji znajdziesz w regulaminie koszulek w zakładce KOSZULKI.